Informacje o zadatku

Od 01.01.2025 w przypadku odwołania lub przełożenia wizyty przez danego pacjenta powyżej dwóch razy bez zachowania 48-godzinnego wyprzedzenia, pobierany będzie zadatek w wysokości 200 zł celem wyznaczenia kolejnego terminu wizyty. Gabinet prowadzi statystyki co do ilości wizyt odbytych, przełożonych i odwołanych przez danego pacjenta.
 
Zadatek należy uiścić w gabinecie bądź przelewem natychmiastowym BLIK na nr telefonu 530 670 770. W przypadku wyboru płatności BLIK, brak zaksięgowania wpłaty w ciągu 24 godzin od momentu dokonania rezerwacji będzie skutkował automatycznym jej odwołaniem.
 
Poniesiona kwota zadatku jest odejmowana od kosztów leczenia na umówionej wizycie.
 
W przypadku przełożenia wizyty z minimum 48-godzinnym wyprzedzeniem cała kwota zadatku zostaje przesunięta na poczet następnej wizyty. Istnieje możliwość jednokrotnej zmiany terminu wizyty z odpowiednim wyprzedzeniem (48 h). W przypadku braku przełożenia wizyty z wymaganym wyprzedzeniem, wielokrotnej zmiany terminu wizyty (powyżej jednej zmiany) bądź braku stawienia się na umówionej wizycie, zadatek całkowicie przepada. Jest to spowodowane kosztami poniesionymi przez gabinet celem gotowości do pracy i przyjęcia pacjenta na umówioną wizytę. 
 
Jeżeli usługa nie może być wykonana z przyczyn leżących po stronie gabinetu, zadatek jest w pełni zwracany w ciągu 5 dni roboczych od dnia odwołania wizyty. Zwrot następuje w takiej samej postaci, w jakiej uiszczony został zadatek (gotówka na miejscu lub BLIK).
 
Zadatek pobierany jest bez wyjątków w przypadku leczenia protetycznego. Wysokość zadatku wynosi 50% szacowanego kosztu leczenia.